Her deler vi ud af vores viden

View all
Category one
Category two
Category three
Category four

Hvad er jeres rette kombination?

Få en håndgribelig digital strategi, der skaber konkrete og målbare resultater.

Testimonialvideo - Hvilke fordele skaber en visuel kundeudtalelse?

Udforsk hvilke fordele testimonialvideoer kan skabe for din virksomheds branding og markedsføring.

Responsivt design skaber mere tilfredshed & flere salg

For at fastholde dine kunders interesse er det essentielt, at din hjemmeside problemfrit kan benyttes fra mobilen og andre enheder. I denne artikel forklarer vi fordelene ved at have en responsiv og mobilvenlig hjemmeside.

Udfasning af Google Analytics UA – Hvordan påvirker det dig?

Den 1. juli 2023 udfases Googles Universal Analytics (UA), som i dag benyttes af tusindvis af danske virksomheder. Overgangen til Google Analytics 4 har en række praktiske implikationer for dig og din virksomhed.

Optimer din hastighed & fasthold dine kunders interesse!

Dit indhold kan være nok så spændende, men hvis din hjemmeside er langsom, kommer ingen til at se det. Det er overraskende for mange, men faktisk er loading-tiden et af de parametre, som er mest afgørende for, hvorvidt dine brugeres interesse for dit indhold fastholdes. Læs mere om hastighed i denne artikel.

Webflow eller Wordpress?

Denne side er dedikeret til at udpensle fordele og ulemper ved CMS-systemerne Wordpress og Webflow. Derudover gennemgår vi, hvordan du kan opnå fordele ved at vælge det CMS, der passer bedst til dine behov. ‍

Konventionelt design øger brugervenlighed

Konventionelt design lyder måske kedeligt og fantasiløst, men faktisk er det en essentiel del af et godt webdesign. Det hjælper dine brugere med at navigere din side og forstå deres muligheder. I denne artikel uddyber vi, hvorfor du kan få gavn af konventionelt design.

Hvordan kan du få gavn af konverteringsoptimering?

Enhver hjemmeside, der designes af en professionel webdesigner, udvikles med et formål for øje. Formålet er den handling, som man ønsker, at de besøgende på hjemmesiden skal foretage sig. En konvertering er det, man i fagsprog kalder det, når en besøgende på en hjemmeside foretager sig den handling, som virksomheden ønsker.

Skriv dig op til vores nyhedsbrev

Vil du vide mere om, hvordan du kan optimere din digitale strategi? I vores nyhedsbrev holder vi dig løbende opdateret på de nyeste digitale trends og standarder.

Tak for at have skrevet dig op til vores nyhedsbrev.
Der gik noget galt..