Her bliver man inspireret

Virksomheden producerer tøj til kvinder, og specifikt er deres primære målgruppe kvinder i alderen 35+, der ønsker et bredt udvalg af moderigtigt tøj til enhver lejlighed.

Kunden:

2-Biz Company A/S

Virksomhedstype:

Tøjproducent

Opgave:

En hjemmeside med specielle funktioner og fokus på design

Tidsramme:

1 måned

Om 2-Biz

2-BIZ er et tøjbrand med beliggenhed i Risskov tæt ved Aarhus. Virksomheden producerer tøj til kvinder, og specifikt er deres primære målgruppe kvinder i alderen 35+, der ønsker et bredt udvalg af moderigtigt tøj til enhver lejlighed. 2-BIZ har eksisteret siden 1989 og forhandles i dag i over 600 butikker spredt ud over hele Skandinavien. Virksomheden har således cementeret deres position som et populært valg blandt den moderne kvinde over hele norden. Denne tendens ser bestemt ikke ud til at stoppe, da 2-BIZ fortsat udgiver 6 nye, moderne og elegante ekspress-kollektioner hvert eneste år.

No items found.

Udfordringen

2-BIZs kernekompetence er design, og de lægger megen tid og flid i at sikre et flot æstetisk udtryk og omtanke for komfort i alle deres produkter. Derfor ønskede de også, at samtlige af deres virksomheds informationskanaler skulle udtrykke denne selvsamme omtanke og dedikation til godt design. Grundet dette efterspurgte 2-BIZ en opdatering af deres digitale profil, så den var mere i overensstemmelse med deres holistiske designorienterede virksomhedsidentitet. Specifikt ville 2-BIZ også gerne nemt kunne redigere deres side. Endvidere ønskede de følgende nye features: karruseller, mere søgbar søgefunktion, generel lettere tilgængelighed og mere mobilvenlighed end deres forhenværende side.


Målet

Det stod fra starten af samarbejdet klart, at den visuelle overhaling var i centrum. Men et aspekt, der var mindst lige så vigtigt for 2-BIZ, var, at de søgte en nærværende samarbejdspartner, der kunne tilbyde dem kompetent faglig sparring, og som var dedikeret til et langvarigt partnerskab. Efter den indledende dialog stod det hurtigt klart for både Jysk Webbureau og 2-BIZ, at der var en god kemi og dermed et godt udgangspunkt for et langsigtet partnerskab. 2-BIZ ønskede ligeledes et partnerskab, hvor der under udviklingsprocessen skulle være en regelmæssig dialog og tæt sparring mellem begge parter. Dette bød vi naturligvis velkommen med åbne arme. Vi sendte derfor ugentligt en webdesigner ud til 2-BIZ, så han kunne mærke stemningen og kulturen hos virksomheden. Hermed kunne vi i endnu højere grad sikre os, at deres nye hjemmeside blev en direkte forlængelse af deres virksomhedsidentitet og kultur med fokus på de allervigtigste elementer af begge.

No items found.

Løsningen

Med udgangspunkt i de ugentlige besøg hos 2-BIZ designede vi en splinternyt og appellerende hjemmeside, hvor rigeligt visuelt materiale placeredes i centrum for at tydeliggøre 2-BIZs brede og exceptionelle udvalg af beklædningsgenstande. Hjemmesiden blev designet således, at elementerne på siden kontinuerligt kan ændres, så de matcher både farver og designs fra deres nyeste kollektion. På den måde er 2-BIZ sikre på, at hjemmesiden aldrig bliver kedelig og statisk. Derimod mødes de besøgende periodisk af et nyt og friskt æstetisk udtryk. Disse stilistiske valg er ligeledes delagtige i, at de besøgende opfatter siden som inspirerende og imødekommende. Hvilket underbygger det brand image, som 2-BIZ har skabt gennem deres produkter. Derudover er der lagt megen omtanke i navigationen på siden, da det skal være nemt for de besøgende at finde frem til netop de produkter, som de ønsker at undersøge nærmere. Vi er virkelig glade for den måde, hvorpå 2-BIZs nye side formår at indkapsle og promovere deres brand gennem inspirerende og levende fremvisninger af deres unikke produkter. Vi er sikre på, at denne nye side vil være til gavn for 2-BIZ i mange år fremover, og vi vil naturligvis fortsætte samarbejdet, så den altid holdes opdateret med deres nyeste kollektioner.