forside
/
cases
/

Proteinpulver udover det sædvanlige

Goldfit er det nyeste skud på stammen indenfor danske kosttilskud. Goldfit skiller sig markant ud fra konkurrenterne, da deres proteinpulver er af markedets allerhøjeste kvalitet.

Kunden:

Goldfit

Virksomhedstype:

Kosttilskudsproducent (Proteinpulver)

Opgave:

En webshop udover det sædvanlige

Tidsramme:

1 måned

Om Goldfit

Goldfit er det nyeste skud på stammen indenfor danske kosttilskud. Goldfit skiller sig markant ud fra konkurrenterne, da deres proteinpulver er af markedets allerhøjeste kvalitet. Hele virksomhedens koncept drejer sig netop om kvalitet, da deres proteinpulver udelukkende består af naturlige ingredienser, hvilket ses udtrykkeligt reflekteret i produktets smag. Ligeledes er ingredienserne et biprodukt af konventionel mejeriproduktion, derfor er deres produkt bæredygtigt, da det afhjælper madspild. Goldfits produkt er 100% danskproduceret. Virksomheden har base i Aarhus men leverer naturligvis til hele landet.

Brugerne skulle motiveres til at få en vedvarende interesse for Goldfit. Derfor inkluderedes en opskriftsektion, hvor de besøgende kan få inspiration til at benytte produkterne i lækre retter eller bagværk.
No items found.

Udfordringen

Unik visualisering af produktegenskaber & brand.

Goldfit ønsker at positionere sig som den absolut bedste proteinpulverproducent på markedet. Deres ønske var derfor en digital profil af højeste kvalitet, således at deres hjemmeside er i overensstemmelse med deres produkters udsøgte kvalitet. Siden er tiltænkt som en del af deres digitale strategi i samspil med deres sociale medier. Ydermere ønskede de at integrere en webshop på siden. Til dette formål adspurgte de Jysk Webbureau om assistance til en digital visualisering af deres brand.

Målet

Mere end blot et kosttilskud

Goldfits primære ønske for deres nye digitale platform var, at få et enestående design, der virkelig kunne fortælle deres kunder en tiltalende historie om kvaliteten af deres produkt og brand. De ønskede derfor også en side med interaktioner, hvor de besøgende skulle føle sig inspireret af indholdet og motiveret til at interagere med det. Herudover skulle de visuelle elementer reflektere virksomhedens kultur. Goldfits kultur er centreret omkring en stærk dedikation til fysisk udfoldelse gennem træning og idræt.

No items found.

Løsningen

Stilren webshop og overbevisende indhold

Goldfits hjemmeside blev en overskuelig platform, der præsenterer produktets kvaliteter i små spiselige bidder, så det er nemt for besøgende at forstå, hvordan produktet adskiller sig fra konkurrenterne. Endvidere blev der lagt vægt på, at designet skulle være simpelt og overskueligt, da en af Goldfits visioner for deres brand er, at produktsortimentet skal være netop simpelt og letforståeligt.

Der blev desuden inkorporeret flere muligheder for brugerinteraktioner på hjemmesiden. En af disse er præsentationen af Goldfits ambassadører. Intentionen med denne promovering af ambassadørerne er, at besøgende skal kunne se og mærke muligheden for at blive en del af den såkaldte ‘Goldfit-familie’, som er et fællesskab af fitness-passionerede individer. Ligeledes er der på siden inkorporeret en sektion om opskrifter. På denne sektion findes opskrifter, som i forskellig udstrækning inkorporerer Goldfits proteinpulver. Hele opskrift-sektionen giver besøgende yderligere mulighed for at interagere med brandet. Jysk Webbureau er stolte over, at vi kunne hjælpe aarhusianske Goldfit med at opnå den digitale identitet, som de ønskede.