Ny hjemmeside – Moderne hjemmeside leverandør

Går du med overvejelser om en ny hjemmeside? Måske trænger din digitale tilstedeværelse til en overhaling, så dine kunder bliver inspireret af din online branding. Jysk Webbureau er din digitale samarbejdspartner, med den rette kombination af Design, Indhold og Synlighed sørger vi for, at du får den forreste placering i dine kunders bevidsthed og bliver det foretrukne valg indenfor din branche.

4,8 på Trustpilot

A man wearing headphones sitting in front of a computer.

Indholdsfortegnelse

Hvad skal en ny hjemmeside indeholde?

En virksomheds hjemmeside kan have vidt forskellige formål afhængig af branche, profil og formål. Dog er en hjemmeside ofte, det første kunderne møder, når de undersøger bestemte produkter eller services. Derfor er det helt afgørende for et firmas succes, at hjemmesiden giver potentielle kunder et indbydende førstehåndsindtryk. Herunder præsenterer vi de vigtigste faktorer inden for website udvikling, der er afgørende for, om din nye hjemmeside skaber de resultater, som du ønsker.

Responsiv hjemmeside

Nutildags foretages over halvdelen af hjemmesidebesøg fra mobile enheder. Derfor er det afgørende, at din nye hjemmesides æstetiske udtryk er lige appellerende på samtlige enheder, uanset skærmstørrelse. Vi benytter Webflow til at udvikle vores hjemmesider, og her tilpasses skaleringen til forskellige skærme helt automatisk, så dine besøgende får en stimulerende oplevelse, uanset hvilken enhed de besøger din hjemmeside fra.

Konverteringsoptimeret hjemmeside

Når du får besøgende på din hjemmeside, er formålet selvfølgelig at få dem til at foretage sig de handlinger, som du ønsker. Derfor skal indholdet på en ny hjemmeside tilrettelægges med det specifikke formål for øje. Det handler om at henlede målgruppens opmærksomhed på bestemte elementer, såsom f.eks. tilmeldelse til et nyhedsbrev, købsmuligheder, en kontaktformular eller lignende, dette formål varierer ofte en del afhængigt af branche og virksomhedsprofil. Her spiller designet en stor rolle, da muligheden for konverteringer kan styrkes væsentligt ved at lave underbevidst nudging med: ‘call-to-actions', attention-grabbers og interaktioner.  

Troværdighed på din nye hjemmeside

Med den rette kombination af design og indhold kan du højne din troværdighed hos sidens besøgende. Ved at introducere kundecases, referencer eller andet testimonial-indhold som et af de første segmenter på siden, vil potentielle kunder hurtigt kunne danne sig et overblik over, hvordan din virksomhed kan skabe værdi for dem. Dette leder ofte til, at de fatter større interesse for dine services og bruger mere tid end normalt på at udforske din sides indhold. Dertil hjælper et moderne og tidssvarende design med at opbygge troværdighed, da det underbevidst fortæller de besøgende, at du følger med den digitale udvikling og markedets trends. Vi har stor erfaring med at rådgive om optimering af digitale profiler, så du skaber et troværdigt førstehåndsindtryk.

Interaktiv hjemmeside

I 2024 duer det ikke længere at en ny hjemmeside blot er en kedelig statisk side med udelukkende tekstligt indhold. De besøgende skal stimuleres, og det gøres bedst med interaktivt indhold, som findes i mange størrelser og former. Først og fremmest kan en dygtig webdesigner sørge for, at der integreres bevægelighed i forskellige sektioner på din hjemmeside. Ligeledes kan de indbygge funktioner såsom hover-effekter på knapper og zoom-effekter på billeder, som underbevidst gør en ny hjemmeside mere ‘levende’. Dertil kan man interaktivt indhold benyttes til at højne kundernes engagement. Her er videocontent helt afgjort det indholdsformat, som besøgende interagerer mest med. Video er et appellerende format, der fastholder seerens interesse og serverer dine kernebudskaber på en letforståelig måde til dem. Dette er med til at sikre, at din sides besøgende får en mindeværdig oplevelse, og at dit brand forbliver i toppen af deres bevidsthed.

Søgemaskineoptimeret hjemmeside

For at du får besøgende på en ny hjemmeside, skal den naturligvis være søgbar, så potentielle kunder kan finde vej dertil. SEO-optimering har mange aspekter, bl.a. skal dit indhold være tilpasset med de rette søgeord og den tekniske opsætning skal være korrekt, således at f.eks. meta tags og URLs er nemme for Googles algoritme at forstå, så dine undersider bliver indekseret korrekt. Det kan lyde kompliceret ved første øjekast, men det kan heldigvis ordnes hurtigt, og vores eksperter hjælper dig gerne med at komme godt i gang.

Beregn din pris på 60 sekunder

Er du nysggerrig på hvad din løsning vil koste? Du er blot få klik fra at få et overslag via vores prisberegner.